Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

RENGARENK MOTİFLİ YATAK ÖRTÜSÜ




Kenara  beş parmak oyası denilen oyayla çerçeve yaptım.


Aslın da motifleri ilk ayarladığım da tam yatağın üzerine göre olacaktı  niyet öyleydi ama motiflere iki sıra  krem renk yapınca uzun oldu artık yastık altına hafifçe alınarak  kullanacak Ayşe kızım.


 Örmeye ara verdiğim anlar da fırsat hiç kaçırılmadı:)
  Motifleri bir yere gittiğim de elim de iş olsun diye başlamıştım  özellikle de yer tutmadığı için çok iyi oluyordu :)  neredeyse bir yıl olmuş.


  Bu benim ilk el işlerimden biri  şu an 35 yaşında :) ne zaman nereye örtü olacağı belli olmaz nöbetçi örtü şeklinde bir kenar da durur hep:))
 Battaniyenin ilk ayrıntılı fotoğrafları BURADA
Diğer battaniye ya da yatak örtülerini BURADAN bakabilirsiniz
  Elim de bir kaç iş birden devam ediyor  bakalım ne ara biterler .
Tek bir motifle maya olsun diye başladım  yenisini Tuğba kızımın  olacak ,onda  da aynı motifleri farklı bir şekilde dizayn etmeyi planlıyorum.

102 yorum:

  1. Elinize sağık çok güzel olmuş. Kediniz de maşaallah çok tatlı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım ,Evettt çok yakışıklıdır BADEMim :))

      Sil
  2. Badem yumulmuş yine örtünün üzerine:))Badem'demi öyle bilmiyorum Fıstık yeni bişey oldumu hemen üzerine kuruluyor.nerden anlıyorsa yeni oldugunu:)))
    koridora yolluk almıştım serince,bir başından öbür başına bir kac defa yuvarlanmıştı:))

    Ellerin dert görmesin canın harika olmuş.Ayşe kızımızda iyi günlerde kullansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh sorma illa ki her yenide kendi izleri olacak o yüzden atıyorlar imzayı:)))) BADEM de aynen öyle aslın da tüm kediler de var bu huy her şey hepimiz onlara aitiz. Halı yıkamadan geldiğin de görecektin( tam o anlar da görüntülemek hiç aklıma gelmiyor) bildiğin sırt üstü yüzüyor du halıda gözümün içine baka baka:))) çok komik oluyor hali.
      Teşekkürler canım inş.

      Sil
  3. Ne kadar güzel cıvıl cıvıl. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar marifetlisiniz maşallah ,ayrıca duvardaki Atamı görünce çok duygulandım.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz bir şeyler yapmaya çalışıyorum:)
      Evet ben de ATA mızın bu fotoğrafını çok seviyorum .

      Sil
  5. renkler modelde biraz farklı alışılmış hanım dilendiden değilmiş çok beğendim ablacım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fundacım bu köşeden dönüp gelerek yapılıyor bu motifin çok değişik yerleştirme versiyonları var sanırım 2. sin de uygulayacağım ben de. Çok teşekkürler tatlım:)

      Sil
  6. Çok şık olmuş Hatice. Krem ne kadar da hoş bir hava vermiş. Ellerine sağlık:)))
    Bu arada eski örtünü de paylaşmışsın ya. Ne çok kullanılırdı örgüler eskiden. Yeniden moda olması güzel bence....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, açık renkler çok şık oluyor birleştirme koyu renkler de antik bir hava veriyor.
      Modası hiç geçmiyor aslın da yabancı dostların yaptıklarını gördükçe gözlerime inanamıyorum motiflerle ortaya çıkardıkları desenler muhteşem.
      ben de bir de kumaş kenarında oyalısı var ama ortada değil bir gün bulursam onu da paylaşırım:)

      Sil
  7. renkler muhteşem bahar gibi olmuş.. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık çok güzel olmuş renk uyumu harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler rast gele aslın da onları böyle hoş kılan kremle birleşmiş olması:)
      Teşekkürler ,sevgiler.

      Sil
  9. Örtü şahane olmuş ablacığım ama Badem'in örtünün üzerine yumulması efsane :) Kedi canını yediğim nasıl da anlıyorlar yeni olanı ve nasıl da kıskanıyorlar el işlerimizi :D öptüm kocaman canım ablam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler kuzum,
      Anlamaz mı ilk ben sonra siz diyor biz köleler hep ikinciyiz:))))) mucks xxxx

      Sil
  10. Harika olmuş.. O renklern uyumu falan..bayıldım valla canım çekti ben de mi başlasam örmeye ? ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başla canım yap bir kutu ipleri değerlendir at içine birikince birleştirirsin.:)
      teşekkürler.

      Sil
  11. Hadi bakalım gözlerin aydın Hatice'ciğim rengarenk cıvıl cıvıl olmuş..Bademimizde gelmiş yerini almış hemen...Kırk yıl düşünsem beşparmak oyası bilmezdim biz hep maydanoz derdik:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ,ben de maydanozu yeni duydum, kim bilir daha ne isimleri vardır:)))
      BADEM hayatımızın en tepesin de yatak örtüsü küçük bir ayrıntı:))))))))))))

      Sil
  12. Renkler çok iç açıcı olmuş, ellerinize sağlık güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  13. Ellerine emeklerine sağlık cnm,sanırım badem yine test ediyor :) Ayşe kızımız iyi günlerde güle güle kullansın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Gonca'm dün sermiş evin de yerine çok güzel duruyordu gerçekten,amin inş.

      Sil
  14. Yine harika bir iş daha! Motifin bu versiyonunu çok seviyorum. Kırık beyaz ağırlıklı olması çok hoş olmuş. Çok sevdim. İyi günlerde kullan.
    Be tabii ki Badem'i mıncık mıncık sevesim geldi. Kuzum benim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler arkadaşım:) Gelin kızım kullanacak inş. BADEM i gündüz senin için öpeciğim şimdi uyuyor yine :))

      Sil
  15. renk renk ne güzel olmuş. eline sağlık

    YanıtlaSil
  16. Elinize sağlık. Ben tasarımınız hakkında yorum yapmak istiyorum. Yazı puntoları gereksiz büyüklükte sayfa bütünlüğüne zarar vermekte. Kısa yazılar bile ekstra büyüklüklerde yer kaplamakta. Okuyucunun gözüne hitap etmek için size önerim tasarımınızda yazı büyüklüklerinizi optimum düzeye gelinceye kadar küçültünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz:)
      Çok teşekkürler.
      Söz dinlendi ve hemen uygulandı teşekkürler sevgiler:)

      Sil
  17. muhteşem olmuş.ellerin dert görmesin haticeciğim..

    YanıtlaSil
  18. Renkler çok uyumlu, ellerinize sağlık.. Anneciğim de bana örmüştü çok seviyorum bu tarz örtü-battaniyeleri.. Tüm annelerimizin elleri dert görmesin.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. önce annelerde gördük sonra kendimiz el attık ve yapılanları gördükçe de geliştirmeye çalışıyoruz evladiyelik dedikleri cinsten bu emekler:))

      Sil
  19. çok güzel ve renkler uyumlu olmuş.Ellerinize sağlık.İyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım beğenilmesi de beni ayrıca memnun etti:)

      Sil
  20. Çok güzel olmuş, eline sağlık :) bende bebek battaniyesi yapmak istiyorum ama yapabilir miyim emin değilim. Deneyip göreceğim. :)) Bloğunuzu takibe aldım. Bana da uğramak isterseniz çok sevinirim. www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler elbette yapabilirsiniz hatta bu en kolay en pratik motiflerdendir , siz başlayın sonuca eminim siz de şaşıracaksınız:))) şimdiden kolay gelsin.

      Sil
  21. Çok hoş olmuş emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  22. enmeklerinize sağlık..güle güle kullanılsın.. renfgaernk ve yapması çok zevkli olur bu motifleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım ,evet renklerle oynamak süper oluyor hiç sıkılmadan yapılıyor:)

      Sil
  23. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş..İçim açıldı renklerin güzelliğinden..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. Ellerinize emeğinize sağlık iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  25. Hanim dilendi bey beğendi. . Bunun adı öyle değil mi? Son zamanlar da çok moda oldu. . Sizin ki de Civil Civil ne güzel olmuş. . Elinize sağlık. . Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bu da o grubun içinden bir örnek:)) aslında hiç modası geçmiyor özellikle yabancı dostlar olayı aştı modeller çıkarıyorlar bunlardan:)
      teşekkürler,sevgiler.

      Sil
  26. Ne güzel bir örtü olmuş. Tebrikler el emeği her zaman baştacı olmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum el emeğinin değeri nedense hala yerini bulamadı gibi geliyor bana:)
      teşekkürler.

      Sil
  27. bayıldım ne güzel olmuş epeyce zaman almış bitmesi ama değmiş ellerine sağlık haticecim

    YanıtlaSil
  28. Ellerine sağlık Hatice Hanım, çok güzel olmuş, hele renkleri süper ! Bir de Atatürk posterini gördüğüme çok mutlu oldum !
    Badem çok akıllı maşallah, yeni ve güzel şeyleri hiç kaçırmıyor :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. ATAmız kalbimiz de beynimiz de ve mümkün olduğunca evimin farklı köşelerin de:)).
      Ahh sorma ilk imza ondan:)))

      Sil
  29. çok güzel olmuş elinize sağlık bende bu modelden kızıma yelek örmüştüm

    YanıtlaSil
  30. Hatice'ciğim renkler ne kadar iç açıcı olmuş cıvıl cıvıl, genelde siyah renkle çerçeve yapılıyor ama beyaz çok daha güzel olmuş bence, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, evet birleştirme rengi çok farklı görüntüler çıkarıyor ortaya ,Siyahla da hoş otantik bir havası olurdu ama biz krem de karar kıldık:)
      sevgiler canım

      Sil
  31. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  32. Çok güzel olmuş,ellerinize ,emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  33. renkler de sonuç da harika olmuş cesaret edebilirsem ben de başlıycam sonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım, başlayın siz aynı kumbaraya para atar gibi birikip gidiyor motifler:))

      Sil
  34. YİNE HARİKALAR YARATMIŞSINIZ BAYILDIM. BEBEK BATTANİYESİNİ BAK İSTERSENİZ YAYINLADIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, cevap yazmadan önce hemen bakıp döndüm harika olmuş eline emeğine sağlık,sevgiler kucak dolusu :)

      Sil
  35. Olá linda colcha com muito trabalho adorei a gata dormindo
    um abraço
    Aldora

    YanıtlaSil
  36. Muhteşem olmuş ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  37. Rengarenk ne güzel olmuş ellerinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  38. döktürmüş bizim hatun rengaaaarenk,çok güzel olmuuuuşşş
    ellerine sağlık,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  39. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil
  40. Emeklerinize sağlık..Sitenizi izlemeye aldım..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  41. Çok güzle olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  42. Badem 'i öpmeye geldim :) Kumanda panelimde yazılarını göremiyorum , poff bitmedi bu sorunlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler teyzesi iyi oğlum yaramazlıklara devam:)))

      gerçekten sıkıntı oluyor bir ara ben de yaşadım ama benim ki bloggerdan kaynaklıydu. inş. en kısa zaman da düzelir.

      Sil
  43. rengarenk.çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.bademli dahada güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  44. Nasıl da güzel olmuşlar ya bayıldım

    YanıtlaSil
  45. çok zahmetli işlere girişiyorsunuz. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sevilerk yapınca hiç zahmetli gelmiyor inan. Çok teşekkürler sevgiler.

      Sil
  46. bademi yerim ben.maşallah çok tatlı yaaa.
    yaşlısını gencide muhteşem örtülerinin.sabrına hayranım vala.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  47. Emeklerinize sağlık..Böyle el işleri yapanların sabrına hep hayranlık duymuşumdur..Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım ,ben sabırdan çok keyf işi olarak görüyorum:) minik minik çoğalıp sonra birleşip birbirlerine kavuşuyorlar:))))

      Sil
  48. Bayılıyorum,el işlerine ve senin sabrına.Ben bu motiften kırlent yapmıştım, Hatice'cim. Sevgiyle kullanılsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkürler seni takipteyim maşallahın var senin motifliler de süper oldu . sevgiler öpüyorum Dilek'cim

      Sil
  49. örgü işi bir yetenek işi kesin...bende yok ... çok güzel renkli bir örtü olmuş, emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Mutlaka vardır siz ortaya çıkmasına izin vermemişsinizdir:))) sevgiler.

      Sil
  50. renklere bayıldım ne güzel yapmışsın ellerine sağlık, emeğine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler biz de çok sevdik 2. si biraz farklı olarak başlanacak yakında:))

      Sil
  51. Hatice Hanım bu battaniyeye bayıldım :) Ben de bu motifli battaniyeyi halamda görüp yapmaya başlamıştım. Motiflerin her birini farklı renkte ördüm fakat iş bu motifleri birleştirmeye gelince beceremedim :( Halamın yanına da gidemedim öylece bekliyor :( eğer tamamlayabilirsem paylaşacağım.:) Ellerinize sağlık bu motifleri görünce yarım kalan işim aklıma geldi :)) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de bitirmelisiniz çok güzel oluyor şimdi şapkalı motifli başladım. yakında paylaşırırım ben size birleştirme linki bırakayım:)

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ