Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

COFFEMATE İLE KEYFİ KÖPÜRTTÜK:))


 Bu sabah güne  Fikrimühim den gelen  hediye paketi ile başladık:)
 Nescafe'nin yeni ürünü  coffemate  kahvaltı sonrasın da deneyip tadına baktık.Arkadaşım sevgili Zeynep ve  eşim ile birlikte  afiyetle içtik.  Her ikisi de sade tercih ederler  nescafeyi  ama  coffemate in yumuşak lezzetini beğendik.
  Zeynep ve benim  vazgeçilmemiz  Türk kahvesi aslında ,arada farklı lezzetlere de hayır demiyoruz.
Türk kahvesinden vazgeçmeyenlerden de   tam not aldı coffemate   onsuz olmaz diyenler bayılacaklardır bu tada:)

16 yorum:

  1. Afiyet olsun arkadaşıma...

    YanıtlaSil
  2. Sefanız olsun ! Ben de çaydan daha çok kahveyi tercih ediyorum.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Afiyet bal olsun Hatice'ciğim...De benim gözüm tepside kaldı..Ahşap boyama mı oo. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Evett ,Tuğba kızımın(gelin kızım) armağanı bir arkadaşı hazırlamış.

      Sil
  4. Ben de şimdi kahvemi içiyorum.Sizlere de afiyet olsun.Gün içinde kafeine ihtiyaç duyuyorum dinç kalmak için...sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bende bir bardak çayımla size eşlik ettim.Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  6. Canım nasılsın artık göreşemz olduk canım ben ulusoydantel,hem blogumua hemde www.hobievimiz.com a beklerim canım ,hala dikiş dikiyormusun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz canım:) Paylaşım alanları arttıkça bazen aralar oluyor artık site takibim yok sadece blog ve face yeterli geliyor çünkü zamanım olmuyor:)
      Evet dikişlerim devam ediyor artık gelin kızlarıma dikiyorum ama örgülerime blog da öncelik veriyorum:) zaman zaman paylaştığım dikişler de oluyor.
      sevgiler.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ