Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

PEMBE LOĞUSA TACI





 Bu şirinlik  yeni doğum yapacak bir anneye armağan:)
 Tuğba kızımın arkadaşlarından birsi için yapmamı istediği lohusa tacı, güle güle sağlıkla kullansın.Ela'cığı da sevgiyle güzellikler içinde büyüsün.
Taçları hazırlamak çok keyifli oluyor:)  Bu ara tütü taçlar arka arkaya gelecek  arkadaşımın torunu içinde hazırlayacağım inş.
İlk karedeki  su altlığı tabak Hatice annemden(rahmetli kayınvalidem) bunlardan  beş adet vardı üçü  kız torunlara verdik bu da bende  bir tane daha olacak ya onu şimdi hatırlayamadım:))) oldukça eski bu altlıklar.içerisindeki örtüde  kendisiyle yaşıt bilinen çarkıfelek örneğinden.
Sağlıklı ve gönlünüzce bir hafta olsun  canlar.
________
Gündemle ilgili yazmama kararı aldım,aklımdakileri kağıda dökmek istemiyorum.
Yaşayıp göreceğiz:(

4 yorum:

  1. lohusa tacı çok şirin olmuş.ellerine sağlık canım.kücükken hatırlıyorum, bu tabaktan komşumuzunda vardı, bayramlarda icine lokum koyarlardı.şimdilerde varmı bilemiyorum.beni eskilere götürdün.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ben de geçtiğimiz günlerde sevgili Colette nin sayfasın da şekerlik olanını görünce aklıma geldi sayfamda bir anısı kalsın deyip böyle kareye dahil ettim:))
      teşekkürler canım benim.

      Sil
  2. Yeni anneye mutluluk getirsin canım eline emeğine sağlık..

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ