Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

KEDİNİN RÜYASI






Çanta küçük tabletler için. Bir  minik delikanlı için yapıldı,daha önce yaptığım kedili tablet kılıflarını BURADA beğenmişler  erkek çocuğu için istenince ben de böyle masalsı bir aplike hazırladım.
 Adı da kedinin rüyası:)))
 Çantamız aynı zamanda bir geri dönüşüm çalışması bir kot pantolonun paçasından yaptım üzerindeki aplikeler, kedi deriden diğerlerini keçeden hazırladım.
 Sağlıkla kullansın küçük bey.
 25x25 civarında ebatları.
_________________
Önümüzde ki cumaya kadar İzmir dışında olacağım  ,Bursa'da yeğenimizin düğünü var nasipse sabah orada olacağız. Fırsat bulursam tabletten bakınırım.
Ben yokum diye yorumsuz bırakmazsınız değil mi? :))))
Hepinize güzel bir hafta sonu  diliyorum ,sevgiler canlar.

10 yorum:

  1. Cok cici olmus ellerine sağlık ablacim 😊💜👍

    YanıtlaSil
  2. Badem senin esin kaynağın:)) Çok güzel olmuş. Harika bir düğün olması dileği ile..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, tasarıma da bayıldım. Deniz e hediye ettiğin çantadaki işçilikte çok iyiydi hala zevkle kullanıyoruz canım, yeni evlenecek çifte de bir omur boyu mutluluk dilerim. İyi yolculuklar

    YanıtlaSil
  4. Sağol fadişim çok teşekkürler canım . Denizi de seni de öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. Becerikli ablam benim ellerine sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ